2010. július 6., kedd

Sajtos hús

Gyorsan, könnyen összedobható étel, és ami a lényeg, VÉGRE a kertből került mellé a köret.Frissen szedett saját zöldségek csak úgy magukban minden nélkül, semmi fűszer, semmi öntet. Zsenge zöldhagyma, ropogós apró uborkák, vastaghúsú sötétzöld kápia paprika, na és az édes:) paradicsom. Olyan beleharapósan, nem ám felszeletelve, hiszen ilyenkor így az igazi- legalábbis nekem.:)
 

4 szelet rövidkaraj
1 fej vöröshagyma
15 dkg húsos füstölt szalonna
25 dkg sajt
2 dl tejszín


A szalonnát apróra vágtam és a mikróban kb.2 percig sütöttem. A kisült zsiradékon megpirítottam a kockára vágott hagymát.A húst sóztam, borsoztam és kevés olajon hirtelen átsütöttem.Tűzálló tálba tettem, és rápakoltam a hagymával elkevert, sült szalonnát. A sajtot lereszeltem, elkevertem a tejszínnel, és ráöntöttem a húsra. 200 C -os sütőben megsütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése