2012. augusztus 17., péntek

Cukkinis tészta

 
Újabb cukkinis étel, ezúttal tésztával. Ráadásul  azon kívül, hogy igen könnyű és remek összeállítás, még azon sem kell aggódnom, hogy mi lesz már megint a rengeteg cukkinivel, ami jön a kertből. Ehhez ugyanis jó sok cukkini fogy szerencsére:) Ízében nagyon emlékeztet másik nagy kedvencemre a káposztás tésztára, de tényleg csak emlékeztet, mert azért persze más.A tésztát is én készítettem hozzá.


néhány db különböző méretű cukkini
olaj

bors
frissen főzött  házi tészta

 A cukkiniket nagy lyukú reszelőn lereszeltem. A kisebbeket egyben héjastul, a közepeseknek illetve nagyobbaknak a magos részét nem reszeltem bele.
 Jól  megsóztam és állni hagytam fél órát. Ezután nagyon alaposan kifacsartam, hogy minél kevesebb víz maradjon benne.  Ezt a  70 dkg cukkinit aztán olajban, időnként megkevergetve megpirítottam,  körülbelül 45 perc alatt. Közben  frissen  őrölt borssal megszórtam. Forrásban levő vízben  kifőzött házi tésztával  elkevertem, és a tányéron még alaposan megborsoztam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése