2016. március 26., szombat

Karalábés tészta



Igazi nagypénteki, böjtös ebéd.
Két nagyobbacska karalábé várt a sorsára. Eredetileg húslevesbe, vagy főzelékbe kerültek volna.
Úgy alakult, hogy más módon kellett  felhasználnom őket.
Péntek volt, ráadásul  nagypéntek. A tésztát imádom, karalábék voltak.

A két jól megtermett karalábét meghámoztam. Az aprítógépemben reszelt karalábé állagra vágtam.Egy tálban lesóztam, fél órát pihentettem. Alaposan kifacsartam. 3 ek kókuszolajat hevítettem, és ebben pirítottam nagyon lassú tűzön a lereszelt karalábét. Én úgy szeretem, ha valóban megpirul.Ez eltartott, időnkénti kevergetés mellett, csaknem egy óráig. Sós vízben kifőztem a tésztát, és jól elkevertem a pirított karalábéval, valamint  jó sok zöld borssal.

Ami nem fogyott el, ment a mélyhűtőbe. Remek kajám lesz majd ismét  valamikor:)


2 db nagy karalábé

3 ek kókuszolaj

40 dkg gyufatészta- én nagyon szeretem






1 megjegyzés: